duminică, 31 iulie 2011

Magazinul complet – Cacharel Men


O rețetă bună se multiplică, se schimbă, sau se adaptează fără probleme în conjuncturi diferite. Pornită inițial ca o marcă destinată exclusiv doamnelor, Cacharel a devenit un nume important și în lumea hainelor masculine. Și tot ca simbol al versatilității, magazinele din București au în ofertă tot ce îi trebuie unui bărbat, din cap până în picioare.
Fiecare bărbat are propria sa garderobă, aleasă cu grijă din magazine diferite, alcătuită în timp în funcție de gusturi și nevoi. Sacouri elegante pentru locul de muncă, tricouri polo pentru seri relaxate, cravate pentru toate ocaziile, pantofi asortați în funcție de nevoie. Magazinul Cacharel din București e conceput după același principiu, al bărbatului cu ocupații și vestimentații multiple. Stilistic vorbind funcționează după o rețetă a vestimentației clasice, care nu are cum să dea greș sau să nemulțumească. Întreaga colecție Cacharel e descrisă de linii de croială și culori consacrate, ușor de asortat. Pe scurt, poate fi unul dintre locurile în care adăugați un nou element garderobei sau, de ce, nu o reconstruiți de la zero.
Cacharel nu a fost dintotdeauna o marcă a bărbaților. Jean Louis Henri Bousquet, fondatorul brandului, s-a născut în familia unui vânzător de mașini de cusut în 1932. Și-a ales ca meserie un domeniu apropiat de ocupația tatălui, dar spre deosebire de acesta, a preferat să pună mașina de cusut la treabă, nu doar să vorbească despre ea. La 30 de ani punea pe picioare Cacharel, un brand construit pe lista de valori a femeii moderne, pe care o punea în valoare și a cărei afirmare socială o scotea în evidență cu fuste și bluze colorate. Succesul de public al liniei feminine prezentate în 1964 extindea gama Cacharel cu produse pentru copii și bărbați, parfumuri și mai târziu ceasuri.
Dacă ați avea un dulap de haine de dimensiunea unui magazin, probabil că îmbrăcămintea ar sta aranjată la fel pe rafturi. Se pleacă de la stilul casual, un amestec de tricouri, pantaloni denim și pantofi din piele întoarsă. Tricourile în dungi se așază lângă cele uni, în culori vii, la fel cum blazerele vin pe umeraș chiar înaintea sacourilor formale. Interesant este că fără a avea neapărat un aer clasic, îmbrăcămintea Cacharel se menține în linii conservatoare. Cu excepția unui blazon plasat pe pieptul sau pe spatele unora dintre hanorace, hainele sunt cât se poate de simple și bine alese. Dacă sunteți în căutarea definiției de dicționar a unui tricou polo sau a unui sacou simplu, aici e locul.
Un sacou cu dungi de culoare gri face trecerea dintre stiluri. Parcurgând magazinul în lungime, stilul vestimentar devine vizibil mai serios. Dacă partea de expoziție de lângă intrare e marcată de linia relaxată Cacharel, porțiunea de mijloc acceptă combinații business-casual, iar partea din spate aparține clar ținutelor de gală. Primul detaliu care iese în evidență sunt cravatele. Peste 120 de modele stau așezate la rând doar pe raftul dedicat. Alte câteva sunt disponibile la cerere sau expuse pe manechinele din interiorul magazinului. Culorile cămășilor se restrâng la 2-3 nuanțe de alb și albastru, iar eticheta din interiorul sacourilor devine locul de afișare al unor lânuri nobile. Prestigiul materialelor poate fi verificat imediat prin pipăirea țesăturii. Guabello, Cerruti 1881 sau Reda sunt materiale cu atât mai valoroase cu cât numărul din dreptul lor este mai mare. Lânurile 100s sunt considerate mai subțiri și deci mai fine, mai confortabile la purtat și mai ușoare. Li se alătură sacourile realizate din amestecuri cu mătase sau mohair.
În final vorbim despre ținutele de gală, acele articole vestimentare care se îmbracă la evenimente speciale. Smochingurile negre sunt completate de pantofi lucitori de lac sau accesorii elegante. Pantofii au un rol cu atât mai important cu cât reprezentanța Cacharel din București a deschis un magazin cu totul dedicat lor.  La fel ca și restul accesoriilor, pantofii sunt pregătiți pentru orice ocazie, de la o petrecere în aer liber la o ceremonie de căsătorie.
Programul MasterCard Elite oferă deţinătorilor de carduri MasterCard Premium şi Corporate experienţe memorabile de fiecare dată când apelează la serviciile comercianţilor parteneri. Lista acestora este variată, incluzând magazine de lux – îmbrăcăminte, bijuterii, parfumuri sau mobilier, saloane de înfrumuseţare, restaurante şi ciocolaterii cu tradiţie. La cumpărăturile efectuate cu un card MasterCard Premium (Gold, Platinum, World®, World Signia® sau Corporate®), clienţii beneficiază de reduceri de până la 25%, de consiliere, bonusuri sau cadouri din partea casei, negociate în cadrul unei reţele exclusiviste de parteneri.
Lista completă a locațiilor partenere o găsiți aici.

0 comentarii: